1 månad ♥
Publicerat den

Igår följde jag med Dennis till skolan då han hade en väldigt kort dag. Eftersom han endast hade tre lektioner hann jag inte bli uttråkad. För varje gång jag följer med honom till skolan längtar jag själv tillbaka till tiden då man fick plugga, skriva prov osv. Vill få hem mitt preliminärbesked snart!

När vi kom hem och gick upp på rummet såg jag att Dennis hade ett stort leende på läpparna samtidigt som han höll någonting bakom ryggen. Han sträckte fram ett litet paket och i det låg ett armband och ett par örhängen. Presenten var för vår månadsdag, men också som en sen födelsedagspresent. Blev nästan lite gråtfärdig när han gav mig presenten. Han behövde verkligen inte. ♥

Båda var mycket fina och här kan ni se en (visserligen dålig) bild på örhängena. Har länge önskat mig ett par "pluttar" istället för hängen då mina öron ogillar det, så Dennis gjorde en fullträff :)



Jag har nu börjat fundera lite grann över mitt hår. Det var inte länge sedan jag klippte det, men jag är redan trött på det. Jag älskar det i nacken, men det fram i ansiktet är skitfult. På denna bild drar jag undan håret för att illustrera hur jag skulle se ut om jag klippte det kortare och jag kan säga att det lockar att gå till frissan ytterligare en gång. Både klippa och färga det igen. Det kostar dock så jävligt, så det vettefan. Jag får väl stå ut med min "farmorsfrisyr". Tycker nämligen att jag ser ut som en gammal kärring.







Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?