Hit och dit ♥
Publicerat den

I torsdags efter skolan åkte Dennis till mig och var framme på kvällen. Eftersom det var fint väder gick jag för att möta honom. Han kom fram tidigare än mig trots att han var försenad och han tänkte då att han skulle försöka smyga sig på mig eftersom han såg en skymt av mig när bussen svängde in mot OKQ8, men det lyckades han inte med eftersom jag sprang över gräset och fick syn på honom. :)♥

Vi hann inte göra sådär jättemycket under de få dagar vi skulle vara hemma hos mig. I torsdags tog vi det bara lugnt, men i fredags hade vi lite att göra däremot. Strax efter kl.12 åkte vi upp till Ludvika eftersom vi hade tid på Eastwood Tattoo kl.13 för piercing i läppen. Jag piercade mig på samma sida som förra gången; vänster sida om underläppen. Dennis piercade snakebite (en på varje sida av underläppen).

Eftersom jag piercat mig i läppen tidigare fick jag sätta mig i stolen först. Jag tänkte att det kunde vara bra för Dennis att se hur det går till. Mona sa att det kunde kännas lite mer denna gång med tanke på att jag piercade mig exakt där min förra satt. Jag hade ett ärr där, så det kunde kännas mer, vilket det också gjorde. Det gjorde dock inte ont.

När jag var klar fick Dennis sätta sig i stolen. Det tog en liten stund innan Mona "stack hål" på honom eftersom hon var tvungen att markera ut vart båda piercingarna skulle sitta. Först satt den ena pricken högre upp än den andra, men efter att ha fixat det var det dags. Det gick väldigt bra och han tyckte inte att det gjorde ont. Han valde även två koner istället för två kulor.

Efter att vi var klara på Eastwood gick vi till Hillängskiosken då Mona rekommenderat oss mycket glass och isvatten under läkningstiden. Vi var ute efter varsin mjukglass, men maskinen höll på att göra i ordning vaniljen så vi tog en varsin våffla med 2st kulor istället. Jag tog saltlakrist och Dennis tog pecannöt kola och vanilj.

Sara kom även och hämtade oss strax efter att vi ätit upp. Vi skulle nämligen till Kupolen en sväng. Peter åkte dock inte med pga. att han hade annat han var tvungen att göra. Det gick lika bra ändå :) Det första vi gjorde när vi kom till Kupolen
var att gå in på Jack & Jones. Dennis var nämligen ute efter att par nya jeans. Han gick igenom i princip varenda par, men hittade ingenting. Då föreslog jag ett par som han inte hade tittat på och han nappade direkt. Han gick och provade dem vilket slutade med att han även köpte dem :) Vi gick i lite andra butiker då han även var ute efter ett nytt skärp, men han hittade inget.

Vi gick sen till Guldfynd då Sara var ute efter ett smyckeskrin. Hon hittade ett som hon tyckte var fint, men jag pekade på ett annat och hon fastnade för det. Hon tog dock en annan färg, men jag är glad att jag kunde hjälpa de båda att hitta det de ville ha. ♥

Efter allt spring bestämde vi oss för att gå och äta, vilket vi gjorde på restaurangen på plan 2. Vi åt alla en varsin kebabtallrik. Sara åt dock med ris istället för pommes. När vi ätit upp gick vi till H&M en sväng då hon ville titta på ett par nya underkläder. De fick hon dock välja själva och hon hittade ett par som var väldigt fina. Jag skulle själv behöva lite nya kläder överhuvudtaget, men det tar jag när Dennis och jag har flyttat.

Sara skjutsade sedan hem oss och jag tror inte att vi gjorde så mycket mer den kvällen. Jag packade lite grann bara eftersom Dennis och jag åkte hit (hem till honom) igår. Vi åkte dock inte hit direkt, utan vi gick på Trosa marknad en stund först. Dennis hittade det där skärpet som han var ute efter och sen fick vi vår efterlängtade mjukglass som vi ville ha redan igår. *Gott!*


Dennis ♥





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?