Nytt SIM-kort
Publicerat den

För en liten stund sedan fick jag ett mail av Halebop där de meddelade mig att de nu skickat ut ett nytt SIM-kort, men med samma nummer. Det kommer att ta upp till tre arbetsdagar innan det kommer och jag antar att jag har det senast fredag vilket blir perfekt eftersom jag och Dennis åker hem till honom på lördag. Det kan vara bra om jag har en telefon, liksom.

Innan jag fick mailet beställde jag ett nytt kort, så jag hoppas att de inte skickar med det jag beställde och det de lovat mig nu. Jag gråter väl inte om jag har ett extra, men det känns lite onödigt.

Det känns bra att jag får behålla mitt nummer, men jag går miste om alla kontakter i adressboken och alla söta sms från Dennis :( Jag kommer alltså att fråga några av Er efter Era telefonnummer.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?