Men, vad det ska vara jobbigt!
Publicerat den

Eftersom jag inte kan hålla mig borta från att blogga tänkte jag bara lägga ett snabbt inlägg nu på morgonen. Solen skiner och jag borde vara på bra humör eftersom Dennis kommer idag, men jag mår i själva verket ganska dåligt. Det är inte psykiskt som det så många gånger brukar vara, utan nu sitter det i kroppen.

För ett tag sedan pratade jag om att jag hade ont i livmodern strax innan mensen och smärtan har hållt i sig även nu efteråt. Jag vet inte om jag kan säga att jag hade min mens för en vecka sedan eftersom jag i princip bara hade bruna flytningar i två dagar och aldrig riktigt blödde, så om det var mens eller inte kan jag tyvärr inte svara på.

Tidigare när jag haft denna smärta har den uppstått 1-1½ vecka innan mens, så varför jag har ont nu vet jag inte. Karin tog prover när jag var på ungdomsmottagningen sist, men eftersom min telefon pajjade i måndags har hon inte kunnat få tag i min och ge mig provsvar.

Ursäkta informationen, men nu för någon timme sedan upptäckte jag en cremefärgad flytning när jag gick på toa och jag tror inte att jag har stött på den sen jag var gravid. Det känns därför som att det kanske är en idé att ta ett graviditetstest. Jag tror inte att jag är gravid eftersom jag då hade märkt det vid det här laget och då hade jag nog inte blödit/haft flytning förra veckan. Jag äter dessutom p-piller och har aldrig blivit gravid tidigare under en p-pillerkur, så flytningen kan bero på en bakterie. Drabbades av det i slutet på -08 och fick då äta mediciner. Får se om jag får mitt SIM-kort snart så att jag kan få provsvar från Karin.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?