Köpings IBF damer division 1
Publicerat den

Tidigare kontaktade jag Västerås damer i divsion 1 och frågade om de var intresserade av en till målvakt, vilket de sa att de var. Jag och tränaren hade lite kontakt via mail, men när det kom till att bestämma när jag skulle få komma dit och visa upp mig hörde han inte längre av sig. Jag provade därför att höra av mig till honom igen förra veckan, utan något svar.

Igår tröttnade jag på detta och hörde istället av mig till Köpings IBF i division 1 och jag fick detta svar av tränaren:

"Hej Louise!
Vad kul att du hör av dig till oss, vi behöver faktiskt en mv till, vi har två st nu men precis som
du säger så händer det ju att någon är borta ibland. Vi är nog inte främmande till att använda
tre st mv på träningen heller men det kan vi ta längre fram, jag kan ringa dig ikväll så kan vi
prata vidare.
Mvh  Kjellis Köld    Tränare Kibf Dam"

Vi får se vad han säger ikväll, men har jag tur kanske jag får börja träna med dem istället. Resan in till Köping tar bara ca 20 min med tåget + resväg till hallen (som jag inte vet vart den ligger).

Det låter alltså som att jag får som jag vill! :) Håller tummarna för att samtalet går bra ikväll.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?