Fuskat
Publicerat den

För ett tag sedan lovade jag mig själv att jag skulle bli mer nyttig, men jag kan redan nu säga att jag har slarvat lite grann. Det handlar dock inte om så mycket, men fusk som fusk. Just nu sitter jag med en påse ostbågar och godis. Det är visserligen mest choklad, men det är fortfarande onyttigt.

Jag är besviken på mig själv och tänkte att jag skulle göra någonting åt saken nu. Mamma har köpt batteri vilket gör att jag äntligen kan ta mig en promenad. Jag blir nämligen motiverad av musik och batterierna i min MP3 är slut.

Vi har haft tur med vädret i flera dagar nu, så det ska inte vara några problem att ta sig en promenad. Tidigare så hindrades jag av snön, men nu finns det ingenting förutom brist på motivation som hindrar mig.

Jag får försöka att lyssna på texten till låten som jag lade ut idag och verkligen ta in att jag klarar det!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?