Färgat håret....... igen.....
Publicerat den

Idag har jag färgat håret, igen. För att få behålla färgen lite längre valde jag att färga håret svart. Jag lät dock luggen och lite till vara rött så att det blir lite lyster i det hela. Det kändes bäst att ha en färgklick i eftersom jag annars är väldigt blek.

Dennis tyckte att resultatet blev jättebra och att jag passar bättre i denna färg än i helrött. Jag var rädd för att han skulle tycka att det blev fult, men ack så fel jag hade. :) Jag vet dock inte vad jag tycker, utan det kan jag nog inte säga förrän jag har vant mig vid detta. Det var så länge sedan jag hade svart hår.

När det röda (det är toning) har gått ur tänkte jag att jag skulle leta reda på en skrikröd färg och lägga i luggen istället. Det är mycket snyggare.



Elin

Riktigt snyggt ju! Kram



URL: http://cooltjej92.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?