Bort med bostadsrätten
Publicerat den

Dennis pratade med sin pappa för en liten stund sedan angående det här med att köpa lägenhet. Fredrik är rädd för att det ska ta slut mellan mig och Dennis under skoltiden och tycker därför att vi ska stå för halva kostnaden var. Om lägenheten t.ex. kostar 50 000:- har han föreslagit att de betalar 25 000:- och att min familj betalar 25 000:-. På så sätt är det ingen som har rätt att kasta ut någon, utan båda har rätt att bo kvar.

Eftersom varken jag eller min familj kan fixa fram så mycket pengar kan vi slopa den idén och satsa på att försöka få tag i en hyresrätt istället. Jag hoppas att jag får svar angående lägenheten jag mailade om för någon timme sen. Det enda jag är orolig över är att hon vill hyra ut den på en gång. Om så är fallet vet jag inte riktigt hur vi ska lösa det, men vi får se. Först måste jag få svar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?