Bild
Publicerat den

Bjuder på en bild av Håkan som togs på mig och Sara under hennes studentfirande i fredags kväll.

Under firandet åt vi smörgåstårta, såg på när Sara öppnade sina presenter (hon fick ett halsband av mig), spelade kubb, åt dessert och på slutet satt vi samlade i en ring och sjön medan hennes kusin Veronica spelade gitarr. Sara och jag var lika flummiga som vanligt. Jag lyckades dra till med ett riktigt fult smile på en bild, men hon har som tur är inte lagt ut den någonstans. ÄN! xD Det var iaf roligt. Det är det alltid med Sara :) Kan inte fatta att vi har varit bästa kompisar i snart 6 år. Herregud, vad tiden flyger förbi!

Gumman, det skulle vara kul om man kunde få se bilderna från resten av kvällen. De som togs med din digitalkamera :) Bilderna som jag tog finns på min BDB för de som är nyfikna. Man måste dock vara vän med mig: SourcesOfLife

Grattis till studenten, gumman.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?