Bad hair-day
Publicerat den

Igår satt jag och funderade lite grann över vad jag ska göra med mitt hår. Eftersom det verkar växa väldigt snabbt och färgen samtidigt går ur fort har jag börjat tröttna på att behöva färga om det var och varannan vecka. Dennis och jag pratade därför lite grann om detta då jag inte vill göra någonting som han tycker är fult och vi hade ungefär samma idé om vad som skulle vara snyggt på mig.

Jag tänkte att jag skulle färga svart och rött. Eftersom håret redan är rött kommer jag alltså inte att färga allting svart, utan det som ska vara rött får vara kvar bara det att jag lägger i en lite starkare röd. Det kommer att se ut ungefär såhär. Det mörkbruna kommer att vara svart och det ljusbruna kommer att vara intensivrött. Hela luggen kommer dock att vara röd. Sen blir det lite mer rött på sidan.

En kort beskrivning: Allt hår som är framför örat på denna bild kommer att vara rött och det som är bakom kommer att vara svart.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?