Tre små stygn
Publicerat den

Idag var jag till vårdcentralen för att skära bort en stor leverfläck på min rygg. Den satt precis vid ryggraden och den har varit ivägen när det t.ex. kliat på ryggen. Kom man åt den gjorde det ont, speciellt om det var efter träning eftersom svetten då svider ganska bra.

Jag hade därför en tid på vårdcentralen idag. Mamma sa att det gör ont att få bedövning, men jag märkte ingenting. Fick bedövning när jag opererade bort tumören i tummen. Det var visserligen väldigt obehagligt, men tummen och ryggen är inte samma sak. Leverfläcken är iaf borta och det jobbiga nu är att stygnen skaver som satan! Vet inte riktigt hur jag ska sitta för att det inte ska bli jobbigt för ryggen.

Trodde att de skulle sitta i 10 dagar, men de ska tyvärr sitta i 12 dagar. Jag måste därför vara försiktig när jag både tränar och duschar (sa sköterskan).





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?