Tårta all the way
Publicerat den

Som jag nämnde tidigare så skulle släkten komma idag. De kom 1 ½ timme för sent då farmors bil hade pajjat när hon skulle åka, så de kom lite senare. Jag trodde helt ärligt att de inte skulle komma överhuvudtaget, men de gjorde det.

Vi fikade och pratade som vanligt, fast det gick väl inte sådär jättebra. När man har släkten hemma och blir "för" många skriker alla i munnen på varandra och man får inte en syl i vädret. Jag tycker att det är sååå irriterande. Därför jag inte kommer att bjuda hem släkten så ofta när jag bor i Falun. Jag är en sån som tycker om lugn och ro.

Presenter fick jag, men vet inte om det var någonting att hurra över. Jag fick 400:-, sockor och två ljusstakar. Farmor och jag ska ut någon dag och titta på lite porslin som jag kan ta med mig till Falun. Vill ha matchande tårtfat i glas till tallrikarna jag fick för något år sedan.

Ja. Dagen var inte så märkvärdig, utan det var bara lite fika med släkten. Nu sitter jag trött vid datorn då jag hade svårt att sova inatt eftersom jag tänkte på Niklas. Kändes lite tomt och kallt utan honom, så kunde knappt sova :(






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?