Ta vara på nära och kära
Publicerat den

Nu när det är nytt år har jag börjat inse saker och ting. Jag vill inte vara den jag tidigare varit, utan jag vill bli en bättre verision av mig själv. Som Ni vet har jag haft problem med saker och ting, men sen det nya året kom känner jag mig som en ny människa. Jag ser annorlunda på livet nu, vilket känns jättebra. Mitt nya motto är t.ex. "Never let the fear win". Jag tänker inte låta mina rädslor hindra mig längre, utan jag tänker kämpa på.

Jag anser att jag varit en ganska dålig vän och har därför umgåtts med två stycken denna vecka. Det är på tiden att jag visar mina vänner hur mycket de betyder för mig och jag har nu startat lite smått.

I början av veckan var jag hemma hos Mattias B. Vi tittade på en film med Robert Gustafsson (hotelliggaren). Jag har sett den en gång tidigare, men det var så länge sedan så vi tittade på den igen. Den är grymt bra och jag skrattade så jag hade ont i revbenen. Om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag att leva i minst 100 år xD Utöver det så lyssnade vi på musik och tjålade skit medan vi kollade igenom gamla skolkataloger. Snacka om flashbacks, alltså. Gud, hur man har sett ut en gång i tiden. Det var nästan lite skrämmande att se, men kul såklart.

Igår kväll var jag även hemma hos min barndomskompis Mattias F. Om jag inte minns helt fel så var det ca 1 år sedan vi gjorde någonting tillsammans, så det var bara roligt. Jag hade med mig ett antal dvd-filmer och vi valde att titta på Bedtime Stories. Den hade jag faktiskt aldrig sett förut, utan jag hade bara sett reklamen. Filmen var jättebra och Adam Sandler är kung! Han är grym i nästan alla filmer han är med i. Samma som med Jim Carrey. Bästa skådespelarna ever!

Annars så tjålade vi lite skit och gamla minnen. Jag var hemma hos Mattias i lite mer än 5 timmar, sen gick jag hem. Ganska skönt att det bara är 5min emellan oss. Då slapp jag frysa ihjäl på vägen hem :)

Nästa vecka ska jag också träffa lite folk, vilket jag ser fram emot. Ska vara med Madde och hon ska eventuellt sova här. Det kan vara skönt för henne att komma bort från allting nu när hon har det jobbigt, så hon får sova här någon natt så kan vi tjåla lite skit, kolla på film och bara ha det kul som vi alltid har ♥

Vill visa att jag förändrats, så det blir nog mycket tid med vänner och så nu med tanke på att jag inte funnits där så mycket tidigare av olika anledningar. Det får vara slut på det nu!






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?