Svar till Amanda
Publicerat den

"det är inte så mycket tid som du tror att ordna upp det igentligen, du måste börja söka lägenhet nu om du ska ha en för lägenheter i falun är inte så lätta att få och eftersom det snart är studenten så kommer det bli ganska många tomma lägenheter, men dom lägenheterna kommer nya ettor vilja ha, så man måste vara snabb. du måste vara medlem på kopparstadens hemsida för att få poäng, så du får en lägenhet lättare. just so you know"

Amanda, du behöver inte vara ett dugg orolig. Jag vet att Kopparstaden använder sig av köpoäng eftersom jag redan har hyrt lägenhet hos dem. När jag fick min förra lägenhet hade vi kommit upp i ca 140 poäng. Nu har jag varit registrerad så pass länge att jag har över 380 poäng. Jag har även kollat så att de godkänner min inkomst, vilket de gör. Så det kommer inte vara några som helst problem för mig att få en lägenhet. :)






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?