Svar på kommentar
Publicerat den

"Vart tog inlägg du la in emellan det här och föregående vägen? Angående någon pojke?"

Efter att ha pratat med två kompisar bestämde jag mig för att ta bort inlägget om N då de tyckte att jag skulle hålla vissa saker för mig själv (inget illa menat). Det är fler än en som är intresserad av mig och för att undvika att såra någon valde jag därför att radera föregående inlägg.

N vet vad jag tycker och tänker, så jag får ta det med honom istället för att ta det här och riskera att såra någon vilket jag absolut inte vill.

Jag står såklart för vad jag skrev, men det kan bli missförstånd när jag skriver vissa saker vilket jag märkte att det också blev. I inlägget skrev jag att jag vill ta det lugnt trots att jag är intresserad av N, men folk tolkade det som annat. Så för att undvika missförstånd så är inlägget inte längre kvar i bloggen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?