Minneslunden imorgon ♥
Publicerat den

Som jag skrev tidigare efterlyste jag någon att låna pengar av då jag ville åka till minneslunden på Kims födelsedag. Jag har nu fått låna pengar av min kompis Olle och jag är jättetacksam för det. Det betyder jättemycket för mig att få åka till Falun så jag kan få gråta ut lite.

Det är den jobbigaste dagen på året för mig, men jag vill ändå åka dit och visa att jag fortfarande bryr mig. Att sorgen och saknaden fortfarande finns kvar. Att den alltid kommer att finnas där även om jag en dag lär mig att leva med det.

Jag ser fram emot morgondagen även om jag vet att den kommer att bli otroligt jobbig. Det kommer dock att gå bra. Jag vet att jag kan vara stark när det väl gäller och jag gör så gott jag kan för att inte låta det här bryta ner mig.

Tack Olle, för att du gör det här möjligt för mig.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?