Lend me some money?
Publicerat den



På tisdag väntar en av de jobbigaste dagarna på året för mig. Då är det nämligen Kims beräknade födelsedag och detta år skulle ha blivit hennes 1-årsdag. Jag vill av hela mitt hjärta åka dit, men problemet är att jag inte har några busspengar. Har frågat jättemånga om de kan tänka sig att låna ut 200:- tills den 31:a, men ingen som har haft någonting att låna ut. Jag börjar därför bli ganska panikslagen eftersom jag känner att jag ska till minneslunden till varje pris.

Det är inte ofta jag är där och den 19:e är den viktigaste dagen på året. Jag måste åka dit och visa mitt stöd annars kommer jag att få ångest, vilket inte är särskilt roligt. De som varit med mig under den jobbiga perioden vet vad Kim betyder och hur viktigt det här faktiskt är för mig.♥

Finns det ingen god själ som kan tänka sig att låna ut 200:- till mig så att jag får åka och fira mitt älskade barns födelsedag?




Sara

du skulle ha fått pengar om jag hade det vet du gumman <3 men har så dåligt ställt just nu =/



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?