20 år!
Publicerat den

Idag fyller jag 20 år, men det känns definitivt inte som det. Tiden går så otroligt fort att det ibland känns som att man fortfarande är 14 år. Släktingarna säger att man blivit så stor. Att de inte hinner med. Man hinner för fan knappt med själv xD

Om jag fick välja hur dagen skulle vara hade jag spenderat den med N.
Lagat lite god mat, tittat på film och bara njutit av varandras sällskap. Att fira sin 20-årsdag med någon man tycker om. Kan det bli bättre? Vi har dock kommit överens om att inte träffas förrän han har blivit frisk. Han var sjuk redan när vi träffades för en vecka sen, så jag hoppas att det går över snart :)

Eftersom det är just tisdag idag blir det inget firande förrän till helgen. Släkten kommer då hit och fikar som de brukar. Får se vad man får för skit de här gången. Har faktiskt inte önskat mig någonting eftersom man ändå aldrig får det man vill ha. Så jag tar det jag får :)





Elin

Sv: Ja, det skulle varit något.

Grattis på födelsedagen!



URL: http://elinfreiman.blogg.se/


Carro - Bebis i magen ♥

Grattis :)



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?