Solsken
Publicerat den

Igår var jag på otroligt bra humör och jag är det även idag trots att jag har lite ont i halsen och pannan (hur jag nu kan ha det). Är glad idag av samma anledning som igår, men blev lite extra glad eftersom jag nu fått ett av mina många plagg som jag vunnit på Tradera. Provade klänningen och den satt väldigt bra. Kanske lite slappt i ryggen, men det får gå.


Jag tycker att jag har gjort riktiga kap nu när jag köpt kläder. De har setat otroligt bra och jag känner mig riktigt snygg i dem, så det känns bra. Får se vad man har på sig för plagg nästa gång man ska ut. Först ska jag som sagt fixa till håret. Tänkte ringa nu i veckan och beställa tid så jag får klippa och bleka håret efter den 25:e.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?