Sanningen om Niklas
Publicerat den

Tänkte bara uppdatera eftersom "Sara" frågade hur det går med Niklas.

Anledningen till att jag inte skrivit om honom är för att vi inte pratar med varandra. Varför har jag ingen aning om. Sist vi pratade sade han att han inte visste vad han kände, så då tänkte jag att:"Okej, då ger jag honom lite tid så han får reda ut vad han känner".

Eftersom jag inte ville stressa honom har jag hållit mig på avstånd och tänkte att han fick komma till mig om det skulle vara någonting, men han har inte sagt ett ljud. Han har kommenterat någon enstaka bild på min bilddagbok, men inget märkvärdig. Så jag antar att han inte är ett dugg intresserad. Det var nog som mina kompisar sa: han var nog bara ute efter att få mig i säng. Så kan det mycket väl vara, men just nu orkar jag inte bry mig. Det är som jag säger: Vi kan inte ändra det förflutna, men vi kan påverka framtiden.

Om han tyckte om mig minsta lilla så hade han inte ignorerat mig. Vi har inte pratat på över en vecka, så det känns lite mysko. Jag antar därför att det inte blir någonting mer. Jag tänker inte komma krypandes till honom och fråga hur han känner osv. Kände han någonting och ville ha mig så hade han sagt det istället för att skita i mig.

Bara att gå vidare :)





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?