Krogrunda
Publicerat den

Eftersom det inte blev något riktigt födelsedagsfirande för varken mig eller Sara ska vi ikväll ut på SOLO i Ludvika. Först ska vi vara hemma hos Sara och hennes syster (som också ska med + hennes kompis). Vi börjar med att äta lite tacos och eventuellt sjunga lite SingStar. Sen gör vi oss i ordning och drar ner på krogen.

En gammal klasskamrat till oss (Cecilia) som jobbar där har erbjudit sig att skriva upp mig +1 på gästlistan, så +1 får bli Sara eftersom hon faktiskt också har fyllt år. Jag tycker att det är inte mer än rätt :)

Jag har fortfarande ingen hum om vad jag ska ha på mig eller hur jag ska se ut i håret. Det får mina små flickor hjälpa mig med. De kan mer om sånt än mig eftersom jag aldrig är ute. Jag har varit ute EN gång om man bortser från alla gymnasiediskon man var på på SOLO. Så jag får be dem om smakråd och hoppas på att det blir bra.

Har en kompis som också ska ut. Han frågade mig för någon dag sedan om jag kunde köpa ut åt honom, men vafan.... mitt leg gick ut i somras, så jag kunde tyvärr inte hjälpa honom med det. Får ta och fixa leget snart eftersom det kan vara bra att ha.

Ser fram emot kvällen och hoppas att den blir lyckad. Du får ta många bilder på oss, Sara ;) Vill att det ska bli en minnesvärd kväll :)♥





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?