Inte långt kvar nu!
Publicerat den

Nu har Dennis och jag äntligen bestämt när han ska komma hit (så, nu vet Ni vad han heter). Vi diskuterade det på telefon igår och kom då fram till att onsdag-söndag blir toppen. Jag vill ju att han ska stanna så länge det går, men samtidigt ta lite hänsyn till mamma som ville att han skulle komma i mitten av veckan. Vi bestämde oss därför för onsdagen då han snart måste boka bussbiljetter för att se så att det finns plats kvar för honom. Det brukar dock alltid finnas plats på Säfflebussen, så det ska inte vara någon fara.

I slutet på vårat samtal gick det upp för mig att han faktiskt snart är här! Jag är nervös redan nu och har börjat fundera över vad jag ska ha på mig osv. Han har sagt att jag inte behöver tänka så mycket på det då jag alltid är snygg, men jag vill känna mig det också. Vill inte ta på mig någonting som jag känner mig obekväm i eftersom det bara blir knasigt då, så jag måste tvätta upp lite snygga kläder som jag kan ha på mig. Om jag hade haft pengar hade jag seriöst åkt till typ Lindex och köpt mig något snyggt nattlinne då jag sover i ett av mina träningslinnen. Inte särskilt snyggt xD

Det ska bli spännande och jätteroligt att få ha honom här. Jag tror och hoppas på att det kommer att gå jättebra. Han har lovat mig att han ska springa fram och ge mig en stor kram så fort han har klivit av bussen. *tihi* Jag är ju sån mes, så jag vågar inte göra det själv, så tycker det är jättegulligt av honom. ♥

Nu får det se till att bli vecka 8!!




Andreas

"Om jag hade haft pengar hade jag seriöst åkt till typ Lindex och köpt mig något snyggt nattlinne då jag sover i ett av mina träningslinnen." Varför ha linne på dig alls när en pojke ska sova hos dig?;)



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?