Gårdagens träning
Publicerat den

Tidigare var det sagt att jag skulle träna för att bli på bättre humör, vilket jag gjorde igår. Jag började dagen med att äta lite frukost. Sedan hämtade jag MP3:n och lade in lite ny musik då den gamla bara var skräp. Syrran och jag har nämligen inte samma musiksmak *fniss*

När jag dragit på mig träningskläderna och gick ut såg jag att det snöade som satan samtidigt som det blåste, vilket jag sket fullständigt i eftersom jag ville ut och röra på mig. Så jag pulsade i snön i gympadojjor i 65min. Det enda som var jobbigt med att vara ute och gå i sånt väder var att jag fick lite skoskav pga. att jag hade sockor i skorna. Sen fastnade all snö på mina ögonfransar och mina ögonbryn. Det måste ha sett roligt ut med vita ögonbryn istället för svarta, som jag normalt sett har xD

När jag kom hem försökte jag återfå värmen i kroppen för att orka med ett lite mindre styrkepass på mitt rum. Fick träningsredskap av mamma i tidig födelsedagspresent.

Senare på kvällen hade vi innebandyträning. Det gick okej, men kändes lite ovant eftersom jag inte tränat på två veckor pga. att jag gått med stygn. Får jag bara vänja mig vid innebanyn igen kommer det att gå jättebra :)

Det kändes iaf skitbra att äntligen få träna igen. Nu längtar jag som fan till Falun alltså!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?