ÄNTLIGEN!
Publicerat den

Nu har jag äntligen fått hem allt som jag vunnit på Tradera. Jag har gått och väntat på en klänning länge nu och fick den idag. Helt klart min favorit. Den ska jag ha nästa gång Sara och jag ska ut. Den sitter otroligt bra på mig och man kan verkligen se min kroppsform, vilket jag tycker är jättefint :) Sara får dock hjälpa mig att ta av mig den eftersom den satt så pass tajt att jag fan inte kan dra över den över huvudet själv, men det är det värt. Så jävla snygg.

Här kommer alla kläder jag köpt:

Klänningen jag pratade om ovan




 

 

Alldeles för stor. Stod att det var strl 36, men jag fullkomligt drunknade i den.
Det är bergis strl 38/40 på den.

 





Mommy

Hope you enjoyed your visit.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?