Uppdaterat vardagsrum
Publicerat den

Jag tänkte att jag skulle tacka mamma för de fina gardinerna hon skickade förra veckan. De kom i torsdags eller i fredags (minns inte exakt dag). Då Dennis och jag var bortresta i helgen hämtade jag inte ut paketet förrän idag och vi satte upp gardinerna efter maten. Vi tycker båda att det blev bra och nu är det inte bara juligt i köket, utan även i vardagsrummet.

Ni får ursäkta att ingenting matchar förutom gardinerna, duken och tapeterna. Vi har inte haft råd att köpa snygga möbler samt inredning. Det är något av det första som kommer att köpas när vi har råd. När det nu blir.



I AM BAAM - Göteborg Edition

jag tyckte det matchade helt okej!



svar: Jo jag håller med dig. Fast jag bakade enbart pepparkakor för att vi hade det som tradition när jag bodde hemma. Så jag gjorde det för nöjes skull - men köpepepparkakor är lätt så mycket godare.



URL: http://iambaam.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?