Tidig helgdagsmorgon
Publicerat den

Denna helg var det planerat att jag skulle få sova ut, men icke. Det blev att kliva upp för ett par minuter sedan då jag inte kunde sova längre pga. att jag har ont i axeln, mensvärk, katterna skrek efter mat, det var varmt, jag var hungrig och Dennis låg inte kvar i sängen.

Som jag nämnt någon enstaka gång tidigare så är han ute på praktik och han har blivit erbjuden jobb vid några tillfällen och ett av dem är idag. Hans arbetsdag är dock kortare idag än vad de annars brukar vara, vilket känns bra då jag tycker att det är tråkigt när han inte är hemma :( Det är det visserligen alltid, men speciellt nu när det är helg.

Frågan är då vad jag ska hitta på idag. Jag har lovat mig själv att jag ska bli klar med en av mina fyra uppgifter som ska vara inlämnade innan jul. Jag måste bara komma på vilken jag vill eller behöver göra klart först.

Jag har varit uppe i ca 10 min och därmed inte ätit frukost än då hungern försvann. Jag tänker därför sätta mig och spela lite Sims 3 tills jag känner att jag vill fylla på magen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?