Minnestatuering
Publicerat den

Jag förstod att jag skulle få skit för att jag vill göra en minnestatuering tillägnad Kim. Tidigare idag fick jag en anonym kommentar där någon frågade varför jag ska tillägna en tatuering till någon/något som jag själv valt att ta bort. Jag tycker att det är tragiskt att folk öppnar munnen när de inte vet vad det handlar om. Ni som har hängt med mig länge vet att jag ville behålla Kim, men med tanke på omständigheterna hade det inte fungerat. Allas liv hade blivit kaotiska. Inte bara mitt och R's, utan också barnets och jag ville bespara henne det. - Anledningen till att jag kallar Kim för henne är för att man betonar människan som en hon.

Denna fegis blev även upprörd och tyckte att detta var ett hån mot de som fått missfall och de som inte kan få barn, men det har ingenting med det att göra. Jag har känt stor sorg och smärta över det här med aborten och innerst inne ville jag behålla Kim, men som jag skrivit ovan hade det inte fungerat för någon. Jag var tvungen att tänka på allas framtid och jag ansåg då att detta var det bästa beslutet vilket jag också står för.

Tatueringen för mig är ett sätt att gå vidare till 100% och påminna mig själv om att inte göra samma misstag igen.

Det spelar alltså ingen roll vad Ni tycker, utan jag kommer att genomföra detta.



emma l

Fan va onödigt skrivet.. Du väljer själv va du vill tatuera in! Om man har sånna starka åsikter kan man även tala om vem man är tycker jag



URL:


Elina

Tyvärr är ju vissa bara patetiska, jag har aldrig förstått varför folk läser bloggar dom stör sig på eller ännu mindre varför dom isf lägger ner energi på att skriva elaka kommentarer.

Självklart ska du göra tatueringen! I och med att "Kim" är så kort tror jag det är snyggare att ha det skrivet vågrätt, men det är såklart du som bestämmer. :)

Kram!



URL: http://elinahedin.blogg.se/


Tia

Läste din tråd på FL gällande kisarna. Man får ha tåladmod helt enkelt :D

Och kattungar dör inte av fasta mattider. Min Flo hade under sin uppväxt fasta mattider efter veterinärens rekommendation då hennes dåvarande kompanjon Pepsi var sjuk och inte fick äta när hon ville. Oj va FL folket måste tycka vi är dåliga kattägare :D



Men du, kan man inte få se en bild på de små liven?



URL: http://tiaf.blogg.se/


J

Jag tycker att du ska göra den om du verkligen känner inom i ditt hjärta.. Sett lite av din sorg, och anser att ett minne ska man få ha. Jag hatar personer som går påhopp som anonym,visar bara att dom inte vågar stå för sin åsikt. stå på dig Louise!:) glad för din skull med att det går bra med Dennis, än när man var på besök. Du får ha d så bra och ha ett riktigt gott nytt år med!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?