Sammanfattning av året
Publicerat den




Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 24/2

Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag lyckas aldrig hålla mina nyårslöften.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
- Ja. *Avundsjuk*

Dog någon som stod dig nära?
– Min älskade Holly.

Vilka länder besökte du?
– Jag har aldrig varit utomlands. Räknas Södermanland? xD

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
– En bättre relation till min pappa.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
– Blev tillsammans med en yngre kille.

Vad var din största framgång 2010?
– Jag flyttade till Västerås och tog tag i skolan en gång för alla.

Största misstaget?
– När jag skrev på hyreskontraktet och blev lurad av hyresvärden.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
– Blev förkyld strax innan jul, men tillfrisknade några dagar senare.

Bästa köpet?
– Katterna, utan tvekan. Även kläderna på mellandagsrean.

Vad spenderade du mest pengar på?
– Förutom hushållet måste jag nog säga kläder, saker till lägenheten och godis.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
– När Dennis frågade om jag ville flytta ihop med honom.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
– Ingen speciell.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– MYCKET gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
– Reflekterat över mina tankar och känslor samt prata om dem - med Dennis.

Vad önskar du att du gjort mindre
? – Tänkt på framtiden.

Hur tillbringade du julen?
– Den tillbringade jag i lägenheten. Min familj respektive Dennis familj var på besök.

Blev du kär i år?
– Ja. I min älskade Dennis.

Favoritprogram på tv?
– Vem kan slå Filip och Fredrik.

Bästa boken du läste i år?
– Nässlorna blomma, men den var inte bra. Enda boken jag läste.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
– Det minns jag faktiskt inte då det var så länge sedan födelsedagen ägde rum.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
– Att Holly var kvar i livet.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
– Tråkig som alla andra år, men det tar sig.

De bästa nya människorna du träffade?
- Dennis

Årets besvikelse?
– Att jag inte kom in i Falun samt när jag fick ett falskt plus på graviditetstestet. En del av mig ville verkligen vara gravid trots att jag vet att det absolut inte går just nu.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?