Rödtott ?
Publicerat den

När Dennis och jag stod i badrummet igår kväll för att borsta tänderna sade han rakt ut ur tomma intet att han tycker att jag borde färga håret rött när den här färgen har växt ut. För tillfället håller jag på att låta min förra färgning växa ut så att håret får vila. Jag har nämligen inte haft min riktiga hårfärg sen jag var 8 år, så jag tycker att det är dags nu. Om jag tröttnar på min vanliga hårfärg tänkte jag dock färga det rött igen, men då blir det inte den röda jag hade tidigare i år då den var för ljus utan då blir det ungefär samma röda som jag hade när jag bodde i Falun (bilden ovan - tagen 29/1-07).

Vad tycker Ni? Ska jag bli rödtott igen?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?