Ökat studiebidrag
Publicerat den

Enda sedan Dennis och jag flyttade till Västerås har jag fört budget och för en stund sedan ville jag se hur mycket pengar vi får i januari. Vi har några planerade inköp och jag ville försäkra mig om att vi verkligen har råd.

För att fastställa den exakta summan loggade jag in på Mina sidor på CSN's hemsida. Väl där upptäckte jag att de har höjt summan på mina utbetalningar varje månad, med 86:-. Nu kanske den summan inte är så mycket för vissa, men vi tar emot alla pengar vi kan få.

Vilken julklapp!



caroline mamma till theodore

sv: jag vet, men hon kanske inte vill att jag skriver ut de bland alla mina besökare. och vill inte lämna ut namn när de gäller en sån sak även fast hon har skrivit ut det.



URL: http://mammastheodore.blogg.se/


Jonna

Kan bara skriva att jag ångrar mig över hur jag har betett mig mot dig. så jag ber om ursäkt, och har dåligt samvete. hoppas du mår bra i alla fall, och jag önskar all lycka i framtiden! <3



URL: http://jonnalaurila.blogspot.com




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?