Lägenhetserbjudande
Publicerat den

För en stund sedan gick jag in på Mimer för att se om det kommit ut några nya lägenheter och jag upptäckte då att det finns en ledig lägenhet på gatan där vi bor. Jag loggade då in på Mina sidor för att anmäla intresse på den och upptäckte då att vi fått ett erbjudande på en av de lägenheter som jag anmälde intresse på för ett par dagar sedan. Jag skrev om det förra måndagen.

Eftersom användaren är i Fredriks namn kommer Dennis att ringa till honom ikväll och be om uppgifter för visning. Jag vill verkligen ha den här, så visning tänker vi gå på och jag är säker på att jag kommer att vilja ha den även efter att vi har sett den. Det är en 1 r.o.kv på 41 kvm med tvättstuga i badrummet. Den är ledig fr.o.m 3/1, men jag tror inte att det ska vara några problem då vi förhoppningsvis kan förhandla med hyresvärden och få flytta ut en månad tidigare. Det är stor efterfrågan på lägenheter här i Västerås, så jag tror inte att det ska vara några problem för oss att flytta ut en månad tidigare och för en ny familj att flytta in tidigare. Det är flera som har fått göra så.

Nu tar jag inte förgivet att vi ska få denna, men vi tänker gå på visningen samt med största sannolikhet tacka ja till denna. Jag kanske kan tillägga att den kostar 3890kr/mån, ifall någon undrar.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?