Julavslutning
Publicerat den

Julavslutningen äger rum idag, men jag kommer inte att gå på den då jag inte är frisk ännu. Det enda vi ska göra är att äta och vilka vi kommer att få sitta bredvid har lottats fram. För det första så har jag ingen lust att sitta bredvid några randoms och för det andra så har jag inte haft någon aptit sen jag blev förkyld. Det känns därför, för mig, dumt att gå på avslutningen om jag ändå bara kommer att sitta och stirra på när alla andra äter.

En tredje anledning till varför jag kommer att stanna hemma beror på att jag blir yr och får spänningshuvudvärk när jag sitter eller står upp. Jag känner därför att jag måste vara hemma och vila. Hälsan går alltid först.

Jag är så äckligt jävla trött att jag inte orkar göra någonting. Det var tänkt att jag skulle diskat igår, men det kommer Dennis att göra istället. Jag kommer att ta itu med tvätten, dammsugningen och griljeringen av skinkan. Det är visserligen fler saker att göra, men det känns lättare att ta itu med tre småsaker än en stor.

Under förmiddagen och en bit in på eftermiddagen kommer jag troligen att försöka vila lite. Jag funderar även på om jag inte ska gå till affären och köpa lite godis. Det ska dock vara väldigt kallt ute, så det kan hända att jag låter bli då jag inte vill göra allting värre. Jag kanske tar lite glass istället, så att jag får i mig någonting.



Mikaela

Aha okej jo men den var super söt (: Aja men hoppas du kryar på dig tills julafton då! <3

Jag sitter och kollar på barnprogram med min lillebror och öppnar alla luckor i chokladkalendern som jag glömt! :D Det är bra när man glömmer för då får man mycket mer.. hahaha :D



URL: http://technodrog.blogg.se/


Anonym

Åh vad trevligt :D

Nej jag ska hem till farmor, och där kommer alla mina fastrar och kusiner också vara så hela släkten ska hem till farmor dåra.. Fast vi ska bryta traditionerna för i år, vi ska skippa julmaten och käka trerätters istället. Så det blir nice :)



URL: http://technodrog.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?