Good Charlotte
Publicerat den

Nu vet inte jag hur många av mina läsare som har mig på Facebook, men för någon dag sedan länkade jag min favoritlista på Spotify. Jag lade igår till en låt från Linkin Parks nya album och tänkte att jag skulle kika om Good Charlotte har släppt någoting nytt då jag tycker att det var ett tag sen nu, och vad hade de inte gjort? De släppte ett album nu i år! Jag lyssnar för tillfället igenom låtarna och än så länge har jag gillat alla. Jag tror inte att att det finns en enda låt som jag inte gillar med dem. Jag skulle nog därför kunna säga att de är mitt favoritband :) *Glad*

För den som vill lyssna på deras nya album kan klicka HÄR.

För den som vill lyssna på min lista kan klicka HÄR.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?