GOD JUL!
Publicerat den

GOD JUL ALLESAMMANS.

Då var man vaken tidigt för sjätte morgonen i rad. Dennis och jag ska visserligen gå upp snart för att göra oss i ordning samt städa lägenheten. Vi vill ha det extra snyggt idag eftersom våra familjer kommer på besök, så vi kör en omgång till.

Dagens klädsel blir min nyköpta, svarta klänning med röd/rosa strumpor samt ett juligt diadem. Dennis skulle ha någon blå tröja samt jeans. Håret och sminkningen har jag inte tänkt på, men det lär väl visa sig.

Mat till förbannelse blir det idag, såklart. Våra familjer tar med sig mat trots att vi har här. Det finns alltså mycket att välja på. Det kommer även att serveras julgodis: tre olika sorters skumtomtar, toffifee, polkagrisstänger och Paradis. *Mums*

Folket kommer att trilla in om 4-5 h, så Dennis får sova en stund till. Jag tror inte att vi kommer att behöva sådär jättemycket tid till att städa och göra oss i ordning. Jag vill visserligen äta frukost och seda hinna bli hungrig tills de kommer, men jag får väl äta frukost när han har klivit upp. Bara det att jag får äta lite mindre.

Trots att det idag är julafton (känns inte så) så är jag fortfarande inte nyfiken över vad jag ska få av Dennis. Jag har dock mina aningar om vad det kan vara. Eftersom han pratade om garanti när han fick hem den så skulle det kunna vara en MP3 eller en digitalkamera. Han säger nämligen att det är någonting jag vill ha. Någonting som jag önskat mig och det är i princip det enda. Iaf inom elektronik. Vi får se om jag har rätt. Han blev rätt stum när jag en gång för någon vecka sedan sa att jag ville ha en ny digitalkamera, men det behöver såklart inte vara det. Den som väntar får se.

Julklappen från mina föräldrar fick jag redan igår. Jag har fått pengar varje år under kanske 6 års tid, så de fick jag in på kontot igår *tack tack* Det ska bli spännande att se om alla gillar sina julklappar.

Finns inte så mycket mer att säga just nu, så jag för önska alla en GOD JUL.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?