Gardin funnen!
Publicerat den

Efter besvikelsen på Myrorna är jag fast besluten om att jag ska ha den där gardinen och mamma har lovat att försöka leta reda på den. Skulle hon inte hitta den har jag lyckligtvis hittat en auktion på Tradera som går ut på onsdag. Än är det ingen som har budat på den och det går att köpa den direkt. Jag är nästan sugen på att köpa den direkt istället för att buda på den, men jag slänger in ett bud imorgon i hopp om att vinna den. Skulle någon annan börja buda på den så klickar jag på köp nu, för jag SKA ha den!

När jag såg bilden i auktionen kom jag på att det även finns en till gardin jag jättegärna vill ha, men så länge jag får en av de är jag nöjd.



Therese med Clara

köp nu försvinner om nån lägget ett bud, bara så du vet.



URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?