Dagen hittills
Publicerat den

Hittills under dagen har det inte här sådär jättemycket. Dennis bjöd med mig till Hälla då han och hans klasskamrat Alexander skulle dit för att leta efter dataspel på bl.a. Elgiganten och Onoff. Rikspresentkorten som han fick i julklapp av sin farmor fungerade på Onoff och Siba, så han köpte ett gamecard till WOW (till sig) samt en dvd-film och ett tv-spel till mig - Tomb Raider: Underworld.

När vi var på Siba hittade jag fler spel jag ville ha. Bl.a. Sonic och Spyro the dragon (fanns 3st olika), så nu vet Dennis vad han kan köpa till mig i födelsedagspresent. Jag har inte önskat mig särskilt mycket, då jag lärt mig att inte göra det pga. att jag oftast får annat istället.

Efter att grabbarna var klara med sina inköp åkte vi till stan och skildes åt där. Dennis och jag begav oss till McDonalds då vi var för trötta och frusna för att orka laga mat. Hungern var så pass stark att vi ville ha mat nu och då blev det onyttigt skräp. Nu äter vi visserligen inte där så ofta, men iaf.

För tillfället sitter vi hemma i soffan då vi kom innanför dörren för 30 min sedan. Jag är fortfarande frusen i fingrarna, så det tar ett tag för mig att skriva. Dennis sitter och spelar Gran Turismo, som han tyckte var grymt roligt. Han rekommenderar de till alla som gillar bilspel.

Räkorna och kräftorna är tinade och kommer att serveras runt kl.19-20. Det ska bli gott och jag hoppas att jag orkar äta någonting då jag är väldigt liten i maten. Vi får se om det  går någon bra film också. Det ska tydligen gå ett flertal ikväll, men frågan är bara om det är någon som är sevärd. Annars får vi ta komedin som köptes idag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?