Dagbok
Publicerat den

För några minuter sedan hörde jag någonting vid dörren och då var det brevbäraren som försökte trycka in ett stort brev genom brevinkastet. Jag trodde först att det var klänningen som jag vann på Tradera i söndags (ska ha den på julafton), men det var dagboken. Inte trodde jag att den skulle komma så snabbt, men jag är glad att den gjorde det då jag känner att jag inte vill att någon ska ha tillgång till den längre nu när fallet är avslutat.

Jag fick även med ett brev som jag ska undertäckna och skicka tillbaka till polishuset. Det är en kvittens på att jag har fått dagboken, så jag tänkte att jag skulle skicka tillbaka brevet imorgon eller senare under dagen så att det blir gjort så snart som möjligt.

Jag funderar på om jag inte ska läsa igenom ett par sidor. Det kanske låter konstigt att man påminner sig om vad som hänt, men jag har gjort det i flera år (med mobbingen osv) och det är ett sätt att se hur man har utvecklats, hur mycket man gått igenom och det mig att inse hur stark jag faktiskt är och har varit även om vissa inte tror det. Många tror säkert att jag är en mes, men innerst inne är jag starkare än folk tror.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?