Bigfoot
Publicerat den

Då har jag precis fönat håret efter att ha blekt det. Det blev inte särskilt snyggt, men det var inte meningen att det skulle bli det heller utan det skulle endast bli ljusare så att det röda fäster bättre.

Jag blev knallblond i hårbotten (syns dock inte särskilt på bilden), vilket jag nästan förstod att jag skulle bli med tanke på att min utväxt var väldigt ljus redan innan blekningen. Imorgon kommer jag att lägga i det röda och det ska bli spännande att se hur det kommer att se ut. Jag hoppas verkligen att det blir bra. Blir det inte det så köper jag den röda jag annars brukar ha.

Ni får ursäkta att jag inte orkade sminka mig idag.



Sara H

Det var ju nästan en snygg färg längst ut vid topparna, brons brunt (Y)

Den färgen tycker jag är snygg :)



URL: http://sarahagelberg.blogg.se/


Emelie

Ja de vore ju inte fel att få i julklapp =)

vart hittade du den? pris?



URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/


Emelie

VA? va billigt! På elgiganten fick man ge 900 torr ja de va!

ska jag in o kika, tar de lång tid med leverans? tänkte om man kan beställa idag? eller tar de för lång tid



URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/


Kenjii

Du är så fin utan smink också hörru du så du behöver itne be om ursäkt... väntar spänt på resutlatet från färgningen, hoppas det går bra :) håller tummarna Kram



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?