Avslag studentlägenhet
Publicerat den

Jag fick precis ett mail från Bostad Västerås där de sa att jag inte kan söka lägenhet om jag går på gymnasiet och dessutom bor i Västerås då de prioriterar högskoleelever. Då är min fråga: Varför kan man då kryssa i på deras hemsida under Mina sidor att man söker studentlägenhet för gymnasiet? Det är väl jävligt dumt?

Vi får då alltså försöka få tag i en lägenhet via Mimer istället. Jag lämnade under dagen två stycken intresseanmälningar, men förhoppningarna att få någon av de är inte så stora då det som sagt verkar vara extremt svårt att få tag i lägenhet här i Västerås. Om det inte vore för att Dennis blir av med sitt inackorderingstillägg om vi flyttar till en annan stad hade jag köpt en lägenhet i Fagersta då de är väldigt billiga där.

Vi får hålla hoppet uppe och kämpa för att få tag i någonting annat helt enkelt. Helst innan sommaren.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?