1 ½ veckas sömnsvårigheter
Publicerat den

Sömnen är fortfarande dålig och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att den ska bli bättre. Är det inte för varmt så har jag ont i antingen käken eller huvudet. Engla har även börjat skrika igen, men jag kan inte avgöra varför.

För ett tag sedan lärde jag mig nämligen hennes alla skrik och det är fortfarande matskrik på morgonen. Så fort jag kliver upp springer hon fram till matskålen och skriker trots att det redan ligger mat där. Jag antar att hon gör det för att hon vill ha blötmat, vilket de inte längre får då de blev så gasiga i magen. Har jag tur slutar hon, men så sade jag tidigare och det höll endast i sig i någon dag. Sedan började hon igen.

Jag har nu sovit dåligt i 1 ½ veckas tid och det har ledit till att jag har blivit lite deppig. Tack och lov för att det är jullov, säger jag bara. Hade det varit mitt i terminen hade jag blivit tokig då jag behöver sömn för att orka. Det vet jag sedan tidigare skolgångar. Det fungerar inte annars.

De senaste dagarna har jag inte kunnat sluta tänka och jag blir så förbannat jävla arg på mig själv. Det är inget fel i sig att tänka på detta, men jag blir så frustrerad över att det inte går! Jag har bäddat för mig själv, vilket är en anledning till att jag blir förbannad. Tyvärr gör vi alla saker vi ångrar och det kan jag säga att jag gör nu. Det kommer så småningom. Tråkigt att det ska behöva ta längre tid än jag hoppats på.



Jonna

jo, jag trivs superbra!

alexander är hemma på lov nu med rickard, men han vill tillbaka till dagis! han blir också uttråkad av att bara vara hemma och leka med oss, han tycker att helgerna och kvällarna duger gott och väl ;))



URL: http://jonnalaurila.blogspot.com




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?