Tackat nej till arbetsintervju
Publicerat den

För några minuter sedan ringde min mobiltelefon. Jag hörde inte riktigt vart tjejen ringde ifrån, men jag sökte tydligen ett jobb i januari och de undrade om jag fortfarande var intresserad. Var jag det så ville de att jag skulle komma på en arbetsintervju, men eftersom det var ett heltidsjobb valde jag att tacka nej till det eftersom jag börjar skolan nästa vecka.

Det kändes jättetråkigt att behöva tacka nej till ett jobb när man faktiskt blir erbjuden ett. Det händer mig inte särskilt ofta, om jag säger så. Det känns dock som att det är bäst att jag satsar på skolan när jag ändå har chansen. Jobb kan jag få sen.

Synd att jag inte lyssnade ordentligt så att man hade någon hum om vad det var för jobb, men spela roll när jag ändå inte skulle ta det xD





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?