Kroppsutsmyckning
Publicerat den

Efter att ha fått många kommentarer och åsikter var gäller piercingar har jag så gott som bestämt mig för vad det blir nästa gång. Som det ser ut nu kommer det att bli septum, men ska jag vara ärlig så är jag ganska sugen på att isåfall göra en double septum. Det kommer nog inte att bli så, då jag inte vill överdriva i ansiktet. Ska ju ta en till i läppen sen. Skulle jag mot förmodan inte pierca septum så går jag på säkra kort och piercar ögonbrynet igen då jag vet att jag passar i det.

Vad gäller det det här med tatuering så är det bestämt att jag ska tatuera in sjöhästarna på föregående bild. Det får bli på True Heart Tattoo i Ludvika. När vet jag inte eftersom jag måste spara pengar och se att jag har råd. Det blir tidigast när jag fyller år. Detsamma gäller piercing.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?