Innebandylag
Publicerat den

Idag är det en vecka sedan jag tränade innebandy och jag börjar nu bli sugen på att träna igen, men problemet är att laget jag tränat med nu de senast två veckorna kommer att läggas ned. De har gått i konkurs. Det betyder alltså att jag måste leta rätt på ett nytt lag och jag har inte riktigt bestämt mig för vart jag vill ta vägen.

Jag funderar på om jag eventuellt ska åka till Köping och provträna som jag lovat, men jag vill även testa att träna med andra klubbar. Jag har kontaktat två stycken lag i en annan klubb här i Västerås, men jag väljer att inte berätta vilken då jag ej har fått något svar.

Det ska bli spännande att se vad de säger, men jag hoppas inte på för mycket utan tar det som det kommer. Så länge jag får fortsätta med innebandyn, för det är någonting som jag absolut inte kan tänka mig att vara utan.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?