Imorgon smäller det!
Publicerat den

Imorgon börjar jag äntligen med dieten och träningsprogrammet. Det ska bli både spännande och kul eftersom jag vet att jag kommer att klara det bra. Jag har lovat mig själv att jag ska träna så fort jag känner för att sitta vid tv:n eller datorn. Det är klart att man kan göra det en liten stund om dagen, men inte i så stor skala som jag gör nu. Jag har bestämt att jag endast får sitta vid datorn 2 timmar/dag om jag inte har något skolarbete förstås. Jag börjar dock inte skolan förrän i januari, så det är såhär jag kommer att göra fram tills dess.

Jag har även öppnat en hemsida där jag kommer att föra träningsdagbok respektive matschema/matsedel. Jag har även en blogg där jag skriver om mina framsteg och tankar. När jag kommit igång med hemsidan kan jag länka till den, men nu såhär i början är det ingen vidare idé eftersom tempot i början är så pass lågt.

Jag kommer iaf att träna på vardagar och ha helgerna som vilodagar. Jag hade det tempot när jag bodde i Falun, fast då var även fredag en vilodag. Jag tycker dock om att träna mycket så därför väljer jag att träna även på fredagar.

Igår var jag inne och googlade efter träningsredskap och hittade en kudde att använda när man gör sit-ups. Jag får så ont i ryggen om jag inte har ett underlag, så jag funderar seriöst på att köpa den kudden även om den kostar en del. http://www.sport-tiedje.se/jsos/st-se/se_bilddetail.html?/everlast/weiteres/bauchtrainer_aufblasbar_detail.jpg

När Björn och jag flyttar till större lägenhet tänkte jag göra ett hemmagym. Jag har redan kollat ut redskap till ett bra pris. Både Björn och jag har nytta av gymmet, så jag tror inte att han har något problem med det.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?