Dagen
Publicerat den

Idag har jag varit väldigt snuvig och ett tag var jag osäker på om jag skulle gå på träningen eller inte. Jag bestämde mig dock för att gå på träningen iaf. Andningen blev bättre när jag fick lite frisk luft och jag kunde andas ordentligt under hela träningen. Jag var inte särskilt peppad inför dagens träning med tanke på att jag varit lite nere de senaste dagarna. Att det är höst gör ju inte saken bättre eftersom det är så deprimerande när man tänker på vintern. Jag mår som bäst under våren och sommaren.

För att vara på lite dåligt humör gick det ändå okej. Ingen av oss målvakter var särskilt peppade. Det beror säkert på helgens matcher. Man hinner liksom inte vila upp sig ordentligt och nu är det många som är sjuka, så man känner sig lite krasslig. Jag pratade lite kort med Erika om vad jag varit med om innan jag kom hit. Jag vill att folk ska veta varför jag ofta är nere och tillbakadragen. Det är dock jobbigt att prata om det. Speciellt med någon som man inte känner så bra. Nu vet hon iaf lite om min bakgrund och varför jag mår som jag gör.

Sen berättade jag lite om det här med dieten. Jag riktigt längtar tills jag får börja med den. Sen ska det bli skönt att få börja med träningsprogrammet. Appropå det så har jag inte berättat hur jag ska utföra träningsprogrammet, så här kommer en länk. http://marianova.com/groups/kom-i-form-hemma-med-ako-och-soheil/grouptext/kom-i-form-hemma-har-ar-veckans-traningsprogram Jag kommer dock att ersätta armhävningar med sit-ups eftersom jag har lite problem med axlarna efter misshandeln.

Jag vet inte vad jag ska skriva mer än så. Jag går fortfarande och väntar på att det ska bli oktober så att jag ser om mensen kommer eller inte. Jag hade en konstig känsla i magen innan träningen som jag inte kunde sätta fingret på vad det var. Har jag tur så är jag gravid, men vi vet ju att jag inte har turen på min sida. Vi får helt enkelt vänta och se. Jag är iaf spänd.



Carro med bebis i magen ♥

sv: Tack tack :)



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?