Badelibada
Publicerat den

Kvällens träning gick ganska bra med tanke på att jag var ensam målvakt. Det var inte så jobbigt, men man fick sänka sig ännu en nivå för att orka med hela träningen. Jag gjorde många fina räddningar idag också, speciellt räddningar där man slängde sig. Jag försöker att slänga mig så lite som möjligt, men idag gick det faktiskt väldigt bra. Det känns även som att tjejerna i laget börjar lära sig vad jag heter. Själv är det lite svårt för mig eftersom jag ska hålla reda på så många. En ny person är ju inte så svårt att lära sig namnet på, så för dem är det ju ganska lätt.

När jag skulle duscha efter dagens träning gick jag in i badrummet, drog på kranen och gick in i sovrummet för att ta av mig träningskläderna. När jag kom tillbaka in i badrummet och skulle kliva i badkaret upptäckte jag att Salma satt där. Jag börjar nästan tro att hon faktiskt tycker om vatten. Hon klagar nämligen aldrig eller gör motstånd när man duschar henne och varje gång man går in i badrummet för att se vad hon gör så sitter hon antingen i handfatet eller i badkaret. Hon har t.o.m lärt sig att dricka ur kranen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?