Ny design
Publicerat den

Jag tycker nu att min blogg börjar bli ganska tråkig till utseendet och jag vill därför ha en ny design. Eftersom jag är amatör på Photoshop så kan jag tyvärr inte göra designen själv och undrar därför om det finns någon där ute som vill göra en design till min blogg?

Jag tycker personligen att bakgrunden är tråkig eftersom den är grå och färglös. Jag vill ha någonting som piggar upp lite. Det ska vara kul att vara inne i min blogg. Det enda som jag tycker om för tillfället är hur inläggen är daterade. Sen älskar jag mönstret som sticker ut ur headern. Jag vill därför ha något liknande, men motivet i headern är lite tråkigt och jag vill ha lite mer färg i bloggen.

Finns det någon som vill skapa en ny design till mig?




Sara

Jag tycker din bloggdesign är jätte fin =)



URL: http://thesweetyangel.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?