Fortsatt spel
Publicerat den

Idag fick jag ett samtal av vår tränare där han berättade att jag får träna och spela trots allt. Han hade ringt till Paul, som är ansvarig för damlaget, och det är okej att jag fortsätter som tidigare. Så länge jag betalar en liten del av medlemsavgiften så är det lugnt. Vi ska därför betala någon hundralapp så fort Björn fått sitt studiemedel.

Imorgon är det match inne i Kalmar och jag ska följa med på den. Det är oklart vem som kommer att stå, men det visar sig när vi kommer dit. Matchen är kl.19:30 och vi har samling kl.18:00. Får hoppas att det går bra. Det är första seriematchen för säsongen.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?