Förbannade knäskydd
Publicerat den

Träningen idag gick väl okej. Det kunde ha gått bättre, men det kunde även ha gått sämre. Fram till vi skulle göra straffar gick det bra, sen gick det lite utför. Jag har inte tagit straffar på nästan 3 år, så det kändes väldigt konstigt. Jag räddade dock fler än jag trodde att jag skulle göra, vilket är ett plus. När vi skulle spela gick det inte alls bra. Knäskydden ville inte sitta stilla även om jag drog upp de så långt jag bara kunde. Jag blir väldigt seg i knäna när de är så och jag blir ganska orörlig. Det slutade med att jag släppte in klassiska fjuttbollar. Första målet tar jag på mig eftersom jag hade bollen i knät och i princip drog med mig stolpen. Bollen trillade då ur knät och in i mål. Backarna släppte sin markering, men jag tar ändå på mig det.

Jag måste köpa nya skydd i vilket fall som helst. Det fungerar inte med de jag har. De har gjort sitt för länge sen. Jag får vara glad över att det inte kostar så mycket att köpa nya. Det är byxorna som skaver i plånboken.

Sen upptäckte jag lite saker på träningen som jag borde träna på, så det ska bli spännande och se hur jag kan förbättra det :)



Anonym

skulle det inte vara bra för dig om du skaffade dig ett jobb? tex personligassistent? om du ska skaffa barn vore det ju bra om du kunde få föräldrapenning och då måste du ju jobba lite innan.



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?