Filmkväll
Publicerat den


För ett tag sedan började jag prata med en tjej från Sundsvall. Hon hittade mig på Familjeliv då jag hade skrivit i ett forum. Hon och hennes sambo bodde för tillfället i Lenhovda, men hade bestämt sig för att flytta till Nybro. Hon lade märke till att jag också bodde i Nybro och skrev till mig då hon ville ha någon att umgås med på dagarna. Jag tipsade lite om lägenheter och de flyttade in i en lägenhet i Nybro den 1/10. Det tar ca 30 sekunder att gå hem till dem eftersom de bor runt hörnet. Therese och Besnik heter dem och är -89:a respektive 87:a (eller -86:a, minns inte riktigt).

De bjöd över oss igår på filmkväll. Björn och "Bess" åkte iväg med bilen en sväng och Tess och jag passade på att prata lite. Vi pratade mest om barn, mitt förflutna osv. Hon var jättelätt att prata med och hon förstod verkligen.

När Björn och Bess kom tillbaka tittade vi på Rush Hour 3. Jag skrattade så mycket så jag fick ont i magen. Vi pratade lite under filmens gång, så jag skrattade inte endast åt filmen. De hade dukat upp med chips och dip, men jag kände inte för att äta det eftersom jag var så öm i magen. Jag drack endast lite läsk.

Vi gick hem strax efter kl.2 och gick direkt i säng. Kvällen var super och vi hade båda jättetrevligt. Jag känner på mig att vi kommer att bli jättebra vänner allihopa. =)

De kommer över en sväng till oss idag, men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det är tänkt att vi ska visa de runt lite på stan osv. Hittade en jättesnygg jacka i en butik precis nedanför där vi bor. När jag tittade på prislappen fick jag en chock. Jag trodde att den kunde kosta ca 700:-, men den kostade 2000:-. Den må vara snygg, men aldrig att jag skiter ut 2000:- för en sketen jacka.




Matilda

Vad kul! Hur går det för dig? Fortfarande ingenting för mig.. Tänker du hålla dig eller testa dig imorgon? Jag tänker iaf hålla mig till den 15:e. Ny design ser jag också, det var egentligen därför jag tänkte kommentera :P



URL: http://playpauseandstop.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?